    From: "boropi" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole? [OT]
    Date: Tue, 15 Sep 2009 22:01:38 +0200
    <h8gipq$pe1$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <j...@4...com>
    <h8kr26$t2t$2@inews.gazeta.pl> <p...@E...pl>
    <h8ldad$s6g$1@inews.gazeta.pl> <h8nigf$lfm$1@news.onet.pl>
    <h8nke7$dsk$1@inews.gazeta.pl> <h8nkl0$qhi$1@news.onet.pl>
    <h8no99$ah$1@inews.gazeta.pl> <h8noj0$8sm$1@news.onet.pl>

    Bo KK powołuje się na biblię, ale jego nauki często stoją w sprzeczności z
    tym co jest w niej napisane (zobacz choćby w tym wątku - wcześniej pisaliśmy
    o Trójcy).
    Tak naprawdę mało kto próbuje osobiście przeanalizować jej treść, dla
    "świętego spokoju" zostawiając to kapłanom, aby oni przekazywali pouczenia.

    boropi