  • Data: 2009-09-15 14:01:51
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole? [OT]
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 10:16:11 +0200, pt napisał(a):
    /.../
    > Ja już dawno zauważyłem, że Biblię najlepiej znaj? ateiści, zwłaszcza ci
    > wojujący.

    Szczególnie ci przynudzający o paru linijkach z dziesiątków tysięcy.

    Ale nie o tym chciałem pisać.

    Otóż zwróćcie uwagę na zapisy w tym całym prawie autorskim:

    Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o
    indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie
    od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia (utwór).

    Po ludzku zaś żeby coś zasłużyło na miano "utworu" to nie może być byle
    badziewiem. Np. jakby ktoś chciał utrzymywać, że coś takiego jest utworem:

    "oj da dana Dominika miciana w bana i ściana kaszana frajera i fana"

    to go ludzie by wyśmiali. Stad niezrozumienie przez dla ustawy, bo ludzie
    czytając "utwór" myślą "utwór" a nie jakieś badziewie.

    Bo w prawie nie ma możliwości odróżnienia wartościowego utworu od
    niewartościowego nieutworu.

    Per analogiam nie ma w prawie możliwości odróżniania zabobonu od
    niezabobonu stąd pokrzykiwania tutaj co niektórych są dowodem ich
    prymitywnej wizji rzeczywistości.

    http://pclinuxos.org.pl/