eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym? › Re: Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
  • Data: 2020-08-10 15:27:38
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tam nic nie ma w części płatnej. Mam ich prenumerate i generalnie
    > Wyborcza w moim odczuciu, w wielu artykułach, zbliża się poziomem do
    > TVP. Owszem, wydaje się, że nie kłamią bezczelnie, ale manipulacji i
    > sensacji na wyrost jest MZ sporo.
    >
    > Co do owej Margot, to faktycznie cholera wie co z tym zrobić, bo jak
    > zauważyłeś, kobietom też może się to nie spodobać. Może jakby trzymać ją
    > tam (w areszcie kobiecym) w osobnej celi to byłoby jakieś rozwiązanie.
    > Nie wiem jakie panują zwyczaje dotyczące mycia itp.

    Tu sa ważne informacje
    https://www.rpo.gov.pl/pl/content/wizytacja-przedsta
    wicielki-rpo-w-ZK-w-plocku-gdzie-przebywa-tymczasowo
    -aresztowana-margot

    https://www.rpo.gov.pl/pl/content/RPO-po-wydarzeniac
    h-7-sierpnia
    Jeszcze jeden link z tej strony
    https://www.rpo.gov.pl/pl/content/kmpt-wizytuje-poli
    cyjne-miejsca-detencji-po-nocnych-zatrzymaniach-w-wa
    rszawie

    --
    animka