  • From: "maroko" <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Allegro może odebrać domenę...
    Date: Thu, 11 Nov 2004 18:27:36 +0100

    wydaje mi sie ze jeseli wlasciciel domeny umiesci pod nia serwis muzycnzy,
    ale nie sprzedajacy niczego, nawet instrumentow czy akcesoriow muzycnzych,
    to allegro.pl nie ma nic do tego...
    ale jednak, jesli bedzie chcial cos sprzedawac to wchodza przepisy o
    nieuczciwej konkurencji i mozliwosci wprowadzenia w blad kupujacych czy
    innych odwiedzajacych strone i tutaj allegro.pl moze smialo zakazac
    prowadzenia takiej dzialnosci na drodze sadowej, chciec odszkodowanie itd

    czy moze starac sie o przejecie domeny? zawsze sie moze starac :) tylko
    musi to uargumentowac... wydaje mi sie ze powolanie sie na przepisy o
    nieuczciwej konkurencji nie beda mialy tutaj znaczenia... natomiast na
    pewno moge pozwac o zakazanie dzialalnosci handlowej pod taka domena...

    a co do znaczenia slow, to zauwaz ze przeciez wiele potocznych wyrazow
    funkcjonuje jako FIRMY... i tak sklepy Biedronka wraz z logiem sa chronione
    przez prawo... a biedronka to jakze znane nam zwierzatko :)

    wiec nie do konca nalezy sie sugerowac potocznoscia i popularnoscia slowa

    > PS. Jak sprawdzić dla jakich usług nazwa "Allegro" jest zastrzeżona?

    chyba najlepiej w Urzedzie Patentowym...