eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL › Re: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-on
    line.de!t-online.de!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not
    -for-mail
    From: "pietia" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
    Date: Thu, 22 Jan 2004 15:21:06 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <buomc3$pvj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <buohsm$1md$1@mamut.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: pq105.wroclaw.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1074781380 26611 217.98.138.105 (22 Jan 2004 14:23:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jan 2004 14:23:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:189198
    [ ukryj nagłówki ]

    > Moje pytanie do was jest nastepujace...
    > Jakiej rekompensaty moge od nich w tej sytuacji zazadac ?

    Możesz zgłosić reklamacje. Ja zgłosiłem rekalmację w Erze - rachunki
    zawyżone na ponad 300zł. Byłem wtedy w sieci od 5 mcy. Zapomniano mi
    aktywować pakietu bezpłatnych minut - więc dowalili mi rachunek za 200
    minut... Grzeczna rozmowa z BOA i złożenie reklamacji w salonie. Płatność
    odroczyłem. Trochę sprawa się wlekła i przyszedł kolejny zawyżony (duuuużo)
    rachunek. Znów BOA - poradzili żebym nie płacił (!) skoro już mam jedno
    odroczenie, bo skoro przyznali mi rację to na pewno dostanę skorygowane
    faktury. Dostałem i dostałem też rabat 35zł odliczany od kolejnego rachunku
    (przed naliczaniemVAT).

    Tak więc: reklamacja (grzeczna) i ew. prośba o rabat ze względu na
    nadpłacony rachunek.

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1