  • Data: 2004-07-30 22:40:25
    Temat: Re: Części komputerowe z zagranicy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Jul 2004, MarcinS wrote:

    >+ Jestes biznesmen, ze hej
    >+ znasz cos takiego jak urzad celny?

    Hm... masz większe doświadczenia ? ;)
    Sugeruję poczytać na .podatki zastrzeżenia do objaśnień podawanych
    przez urzędników. Coby na przykład nie zdziwić się że urzędnik
    dokonujący odprawy wyciągnie z zanadrza przepis o którym poprzenik
    "zapomniał" :>
    A BTW: mógłbyś pisać "pod cytatem" ? Logiczniej się układa :)

    >+ Wiadomość napisana przez: Marek:
    >+ > Gdzieś wyczytałem że cło wynosi chyba 0% ale pewności nie mam.

    Nie ma cła przy sprowadzaniu z Unii :)
    A do reszty się nie wtykam: spytaj na .podatki, to będzie
    właściwsza grupa :)

    pozdrowienia, Gotfryd