  • Data: 2010-07-12 18:47:14
    Temat: Re: Czeka nas pozwolenie na... klimatyzację?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-12 20:36, Robert Jaroszuk pisze:
    > No ale co PO ma do tematu klimatyzatorów, nadal nie rozumiem...
    > Wyjaśnij merytorycznie (np. ilu POlityków głosowało i za czym).

    A coś się tak dosrał do tego PO? SLD, PO.... jeden szajs. Ja głosowałem
    za Romanem i przeciwko EU. Więc podziękujmy tym, co nie głosowali za
    Romanem, tylko za PO czy wcześniej SLD.

    Jakie PO podjęło działania celem wystąpienia Polski z EU?
    Jeżeli żadnych, to masz odpowiedź, co ma PO do tematów związanych z EU.
    Nawet jeśli bezpośrednia wina jest w SLD, których też nie bronię
    przecież. No nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek