    From: Maruda <n...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Czas ważności" oświadczenia dot. stłuczki
    Date: Sun, 06 Feb 2011 20:36:49 +0100

    W dniu 2011-02-06 20:25, Robert pisze:
    > Witam
    >
    > Jakieś dwa miesiące temu na diabelnie śliskiej nawierzchni miałem to
    > "szczęście" wjechać w zaparkowane przy jezdni auto.

    Rozmawiałeś z tym właścicielem? Jeśli mu dałeś "za wycieraczkę", to albo
    ktoś to dmuchnął, albo w. Cię (i uszkodzenie) olał.
    Jego ubezpieczyciel na 99% nie poprzestanie na jakimś-tam świstku, tylko
    zażąda znacznie więcej papierków, ksera tego-i-owego i paru podpisów.

    Nawet, jeśliby po Twoim rysowaniu ktoś mu auto przejechał Monster
    Truck'iem, to Twojej sytuacji to nie zmieni. Tracisz zniżkę za "jedną
    szkodę" bez względu na ile zł tej szkody narobiłeś.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.