  • 1. Data: 2002-09-07 13:18:22
    Temat: Re: Copyright (c) 2002
    Od: "MATEOh" <m...@w...pl>

    Ja sadze ze pierwsza rzecza jak jest sprawdzana jest data aktualizacji. Ten
    ktory wczesnij mial aktualizacje ten jest wlascicielem a ten drugi pobral.
    Jesli aktualizacje nie pomoga (latwo mozna zmienic) wtedy chyba w sprawe
    wchodzi administrator serwera, na ktorym stoja strony. Lecz jesli strony
    stoja na wlasnych serwerach wtedy jest trudniej.

    Tak mi sie wydaje ;)