  • Data: 2006-02-15 15:54:48
    Temat: Re: Co zrobić ze zbędną kasą fiskalną?
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a nie jest tak ze po 5 latach od zakonczenia dzialanosci kase mozna na
    > smietnik dac ?

    Tego nie jestem pewien a nie chce mi się grzebać w ustawach, nawet niewiem
    czy ten czas jest wogóle jasno określony (mam na myśli dokonanie odczytu a
    nie czas jego przedawnienia ;-) ale ostatnio gdy byłem w US przy okazji
    rozmawialiśmy z naprawde miłą pracowniczką US o kasie, która właśnie nie
    pracuje od dobrych 5 lat oraz są kłopoty ze zlokalizowaniem serwisu który
    sie nią opiekował - urzędniczka powiedziała, że dobrze by było taki odczyt z
    tej kasy wydrukować żeby im "zeszła z papierów" - a jeśli odczytu nie będzie
    się dało wydrukować to i tak w takiej sytuacji pracownik US wypełnia ten sam
    druk tyle że z adnotacją że niemożliwe jest uzyskanie wydruku raportu
    okresowego z powodu takiej to a takiej awarii a kasa z dniem x definitywnie
    kończy pracę.

    Pozdrawiam
    Łukasz