  • Data: 2004-03-31 09:17:07
    Temat: Re: Co zrobić gdy była partnerka chce rozłączyć syna z ojcem?
    Od: c...@g...pl (A.S.) szukaj wiadomości tego autora

    c...@o...pl napisał(a):

    > Przetrzymujesz paszport dziecka ? Jak nie oddasz, ona oskarży cię o kradzież
    > albo co...

    Co to znaczy - przetrzymujesz?? Co to znaczy - jak nie oddasz?? Komu
    niby ma oddac paszport wlasnego dziecka?? Jaka jest podstawa prawna
    twierdzenia, ze paszport dziecka ma miec matka dziecka??

    pzdr
    A.

    P.S. Paszport mojego dziecka jest u jego ojca - gdybym chciala z corka
    gdzies wyjechac - musze go poprosic o paszport dziecka: jesli ojciec
    dziecka zgodzi sie na moj wyjazd z dzieckiem - to dobrze; ale moze sie
    nie zgodzic i nie dac mi paszportu dziecka. Wtedy rzeczywiscie sprawe
    powinien rozstrzygnac sad.
    A.