  • Data: 2011-07-26 19:59:58
    Temat: Re: Co zglosic do US?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (26.07.2011 21:28), Dysiek wrote:

    > Dokladnie tak.

    > Kazdy splaca czesc dana mu przez sad?

    Działu spadku nie było (nie było?), więc sąd jeszcze nie dał części do
    spłaty.

    > W sensie moja mama 2/48?

    Jakby tak było, to by było nie "solidarną" a "wg udziałów w spadku".

    Solidarnie, to oznacza "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego", albo
    inaczej mówiąc, z punktu wierzyciela "pójdę do tego do którego mi
    najwygodniej, a on niech się z resztą sam dogaduje".

    p. m.