eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo z TP SA??Re: Co z TP SA??
  • Date: Fri, 09 Jun 2006 10:09:21 +0200
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z TP SA??
    References: <448921c5$1@news.home.net.pl>
    In-Reply-To: <448921c5$1@news.home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 0623-2, 2006-06-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1149840532 80.55.24.130 (9 Jun 2006 10:08:52 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 33
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:393415
    [ ukryj nagłówki ]

    X napisał(a):
    > Mam taki problemik.
    >
    > 22 kwietnia zgłosiłem w TP przeniesienie numeru z jego zachowaniem, w
    > związku ze zmianą siedziby firmy. Do tej pory w telefonie cisza.... mimo
    > wielokrotnych telefonów na blueline nic się nie dzieje.
    > Otrzymałem od nich dość szybko aneks do umowy, gdzie wyraźnie pisze, że na
    > przeniesienie mają 21 dni.
    >

    Zlecenie pisemne? Aneks z jaką datą? I o jakiej treści?

    > Co z nimi robić?? Czy ubiegać się o jakieś odszkodowanie?? Jeżeli tak to na
    > jakiej podstawie prawnej??

    jeżeli mieści się to w kategorii usługi powszechnej, czyli mówimy o
    "zwykłym" łączu telefonicznym (nie ISDN) i jest to jedyne łącze w danej
    lokalizacji, to art. 105 ust.4 Prawa telekomunikacyjnego:

    Z tytułu niedotrzymania z winy przedsiębiorcy wyznaczonego:

    1) terminu zawarcia umowy o świadczenie usługi powszechnej lub

    2) określonego w umowie o świadczenie usługi powszechnej terminu
    rozpoczęcia świadczenia tych usług

    - za każdy dzień przekroczenia terminu przysługuje użytkownikowi
    końcowemu od przedsiębiorcy wyznaczonego odszkodowanie w wysokości 1/30
    określonej w umowie miesięcznej opłaty abonamentowej, stosowanej przez
    tego przedsiębiorcę za świadczenie usługi powszechnej płatnej okresowo.


    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1