  • Data: 2019-07-09 21:05:36
    Temat: Re: Co ta matka robi w areszcie???
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-09 o 18:01, u2 pisze:

    > w celu wytrzeźwienia:)

    Też, ale to nie jest główne ich zadanie. U mnie na przykład nie ma izby
    wytrzeźwień w promieniu 60 kilometrów i właśnie w lokalnych
    zatrzymankach lądują nietrzeźwi. Podobno, to tak samo odpłatna usługa
    jak izba wytrzeźwień, nie wiem, nie byłem.
    Natomiast w PDOZ lądują głownie wszyscy ci, którzy mogą być legalnie
    zatrzymani na 48h, a gdzieś ostatnio słyszałem, że może to w pewnych
    warunkach potrwać do 72h. Potem zdaje się jest dopiero areszt.