  • Data: 2011-06-26 08:11:43
    Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    W razie wygranej masz prawo dochodzić zwrotu kosztów jakie poniosłeś w

    > A jak się liczy te koszty?
    > Bo może nawet z ciekawości bym się przejechał, tylko żeby się nie okazało
    > że za trasę 400km samochodem ktoś mi ryczałtem odda 15zł.

    Koszt zwolnienia z pracy: według umowy.
    Koszt dojazdu: bilet najtańszym środkiem komunikacji ewentualnie cennik
    takowego.

    Przy czym te koszty zasadniczo są dla biegłych i świadków a nie obwinionych.
    Obwinionych może jak faktycznie wygrają.

    > Tak samo jak można teoretycznie prawnika wziąć na zastępstwo,ale może
    > liczyć na to za kwotę w wysokości 60zł.

    Masz prawo do obrońcy więc jeśli takowego sam nie znajdziesz to możesz
    wnioskować o jego wyznaczenie przez sąd z lokalnych oczywiście.

    W ogóle to -> http://piotr.trzcionkowski.pl/blog/2006-12-17.asp