eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo przenosi absolwenta do rezerwy - rozporzadzenie czy wpis do ksiazeczki wojskowej? › Re: Co przenosi absolwenta do rezerwy - rozporzadzenie czy wpis do ksiazeczki wojskowej?
    From: "BartekB" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co przenosi absolwenta do rezerwy - rozporzadzenie czy wpis do
    ksiazeczki wojskowej?
    Date: Tue, 17 Aug 2004 22:04:28 +0200

    Użytkownik "Olgierd" napisał
    > Temat brzmi jak jakiś stary żołnierski dowcip z cyklu "co ma żołnierz
    > pod łóżkiem?"

    > Rzecz jasna w takim przypadku absolwent staje się rezerwistą ex lege,
    > czyli z samej mocy przepisu, wpis do książeczki jest tylko
    > potwierdzeniem stanu prawnego.

    Moze niezbyt precyzyjnie zapytalem :) Wiem, ze wpis do ksiazeczki tylko
    potwierdza stan faktyczny :) Chodzilo mi o pewna watpliwosc, czy
    rezerwista jest sie w chwili wejscia w zycie takiego rozporzadzenia, czy
    w chwili zatwierdzenia tego przez WKU? Zwlaszcza, ze w tym
    rozporzadzeniu jest mowa o przeniesieniu do rezerwy "do dnia
    31.01.2005", wiec jesli sie czlowiek zagapi, to chyba po tym terminie
    znow moglby zostac powolany do woja :) Trzebaby wiec najpierw wykazac,
    ze sie spelnia zalozenia tego rozporzadzenia, a wtedy dopiero zrobia z
    czlowieka rezerwiste - tak czy nie? :)
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."