  • Data: 2011-11-10 08:34:19
    Temat: Re: Co oznacza termin niezwłocznie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-10 09:07, qnick pisze:
    > Pytanie jak w temacie .
    >
    > Co oznacza termin "niezwłocznie" w Kodeksie Pracy, ile to jest czasu,
    > chodzi o wydanie świadectwa pracy przez pracodawcę art. 97 par.1.
    >
    > I jak go pogonić jak się uchyla od wydania tego świadectwa czym go
    > postraszyć w rozmowie osobistej lub telefonicznej, o Sądzie Pracy wiem
    > że mogę go pozwać.

    Na tym polega istota i piękno tego terminu, że nie jest on sztywno
    określony. Oznacza on "bez zbędnej zwłoki". Jest kadrowa w firmie? To
    niech od razu wypisze świadectwo. Głowa ją boli? No to jutro. Myślę, że
    w normalnym toku czynności można uznać, że jak w ciągu tygodnia
    pracodawca nie wyda/wyśle świadectwa, to już na pewno nie jest to
    niezwłocznie.

    --
    Liwiusz