  • Data: 2008-12-22 12:33:34
    Temat: Re: Co może stać na parkingu/w zatoczce?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > To jest *cały* link bez typu zbioru?

    Zbiór bez typu zbioru... aaa, rozumiem, plik bez rozszerzenia?
    (Z podręcznika do Maca "Aby utworzyć pseudonim należy puknąć z podnośnikiem..." :-)

    To jpg. Zapisz na dysk, dodaj rozszerzenie, albo wprost otwórz za pomocą
    jakiejkolwiek przeglądarki obrazków (np. Irfanview).

    Temat mnie zainteresował, bo też na parkingu przed blokiem mamy zdechłą przyczepę
    przypiętą łańcuchem do latarni...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP