eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo lepsze ?Re: Co lepsze ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!zen.ne
    t.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 28 Oct 2012 20:35:15 +0100
    From: medea <x...@p...fm>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co lepsze ?
    References: <k6evvc$u2p$1@mx1.internetia.pl> <k6g7ok$7k4$1@news01.versatel.de>
    <508bc2db$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <k6gp3r$h4g$1@news01.versatel.de>
    <508be921$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <k6grsj$cmh$1@usenet.news.interia.pl>
    <508c01b6$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <k6itml$g4u$1@usenet.news.interia.pl>
    <508d5c58$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <k6jubo$5rg$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <k6jubo$5rg$1@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <508d88f3$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.142.45
    X-Trace: 1351452915 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26708 83.10.142.45:5492
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:711174
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-10-28 19:43, Bydlę pisze:
    >
    > Ale omawiamy przypadek: chcesz coś kupić, ale w ofercie nie ma tych
    > informacji, któ(R)e uważasz za istotne.
    > Kupisz wtedy? Śmiem twierdzić, że nie.

    Akurat na czas realizacji zawsze zwracam uwagę. Jeśli widać, że
    sprzedawca nie ma towaru, tylko sprowadza go dopiero po otrzymaniu
    zamówienia, to wolę sobie sprowadzić towar sama, wychodzi szybciej i
    taniej.

    > I o to chodzi - zaś najczęściej omawianym (w internecie) przypadkiem
    > jest ten, w którym zainteresowany kupił, mimo że tych informacji w
    > ofercie nie było.
    > :-)

    Wierzę Ci na słowo. ;)

    >
    > Czyli nie kupować tam, gdzie nam coś nie odpowiada.

    To oczywiste. :)

    Ewa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1