  • Data: 2005-05-04 21:43:16
    Temat: Re: Co jest dokumentem w rozumieniu art. 270 kk?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d5aj1q$dk4$4@inews.gazeta.pl...

    > Dokladnie.
    > Wlasciwie to nie trzeba jej zmieniac, a wprowadzic w zycie.
    > Wiekszosc policjantow nie ma zielonego pojecia jak sie zachowywac w
    > przypadku kontaktu z dzieciakami.
    > Ustawa wlasciwie to jest tylko, ze dziala co najwyzej w paru
    miejscach.

    Nie zapominaj, ze postepowanie w sprawach nie;letnich mają prowadzić
    sądy rodzinne, a nei Policja. Inna sprawa, że sądy sie wyręczają policją
    na podstawie różnych mniej lub bardziej formalnych uregulowań.

    > Dokopac malym gówniarzom.
    > Nawet nie wiesz jak takie coś może ci zaleść za skórę.

    Niekoniecznie. Może jednak były jakieś przesłanki. Załóżmy było
    prawdopodobieństwo, ze jest trzeci współsprawca, a tego od razu się nie
    dało przesłuchać.