  • Data: 2010-05-04 20:10:23
    Temat: Re: Co jeśli firma nie chce wydać kodu authinfo?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 04 May 2010 21:45:41 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Dlaczego straszyli sądem? Udało Ci się odzyskać domenę po 1. roku?

    W skrócie: kupiłem domenę .net na Allegro od samego wlasciciela tej marnej
    firmy, potem trzeba było ją przedłużyć. Prosta kalkulacja: 8,99$ w godaddy
    vs bodajże 120 zł w ut.pl, stwierdziłem że zabiorę domenę i poprosiłem o
    authinfo. Facet stwierdził, że kupując domenę na licytacji kupiłem ją w
    jakiejś promocji której regulamin dostępny był na jego stronie w tym czasie
    i należy mu się kilka stów odszkodowania ode mnie + muszę przedłużyć domenę
    za jego pośrednictwem. Za sumę jakiej żądał mógłbym sobie kupić wtedy ze 20
    domen globalnych, więc po moich prośbach i groźbach - jako że był
    całkowicie odporny na argumenty i jak stwierdził "on skończył dyskusję"
    (zagroził też, że sam odnowi tą domenę i przepisze na swoje dane - czyli
    ukradnie mi ją) - napisałem do rejestratora-partnera który go obsługuje i
    opisałem dokładnie całą sytuację. A tamta firma jak widac dobitnie mu
    wytłumaczyła gdzie ma sobie wsadzić swoje żądania, bo za kilka dni
    otrzymałem jednak ten kod (od nich, nie od niego).

    --
    best regards,
    scream