  • Data: 2010-02-08 09:38:47
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:hko6n2$5g0$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-02-08 01:04, pmlb pisze:
    >
    >>> http://finanse.wp.pl/kat,98674,title,Tesknisz-za-PRL
    -przeczytaj-o-ile-wszystko-zdrozalo,wid,11926666,wia
    domosc.html

    > No właśnie - nałgałeś ile można (jakoby węgiel kosztował tyle co pół
    > litra) a teraz poprawiasz sobie samopoczucie ciągnikiem Ursus? A czemu nie
    > lokomotywami? No i prasą - można jej mniej kupić niż wtedy?

    Poprawiac samopoczucie - ten atrykol to nawet do czytania sie nie nadaje,
    skoro tak razace bledy sa wnim, ze pisze sie o ilosci wodki a w tabelce masz
    ciagniki ursus:)))
    Wiec czego oczekujesz, poklepania po ramieniu i powiedziec mam: tak, tak
    masz racje?

    > No i to w zasadzie wszystko - lądujesz w czymś, czego wtedy nie było nawet
    > w UK - w KF-ie. :)

    Sie mam rozplakac czy jak? To ty ze mna podejmujesz yskusje nie ja z toba...
    Nawet tego nie rozumiesz?