  • Data: 2007-03-25 02:46:27
    Temat: Re: Co grozi
    Od: "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4605ba64$1@news.home.net.pl
    > Czyli wg. prawa, dac sie pobic, zabic.....i wszystko jest ok?
    > A jesli jestem mniejszy, mniej silny od napastnika, to mam uwazac zeby
    > bic po nogach , nigdy w twarz, on moze , ja nie....
    > dobre.
    > chuj z takim prawem.

    Przyjąłeś złe założenie - ani on, ani Ty (chyba, że uderzenie w
    głowę/twarz można uznać za obronę, tj. odparcie bezpośredniego ataku -
    oceniać to będzie sąd, a nie grupowicze :]).
    W przypadku MiK^ (po opisie przedstawionym przez niego) wnioskuję, że to
    była prymitywna forma zemsty, a nie obrona.
    Od karania jest sąd, a nie poszkodowany.

    --
    Pozdrawiam,
    Cezary Śpiewak-Dowbór