  • Data: 2007-09-23 11:09:37
    Temat: Re: Co ZROBIC by poslow bylo 200-300 mniej?
    Od: "RRidan" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zarchiwizuj to sobie i przeczytaj kilka lat po ewentualnej nominacji.

    Bez obawy, już zrezygnowałem. Nie bez powodu oceniłem to, co jest tu nadal
    tematem tabu. Prędzej mnie znajdziesz na Manhattanie albo w City niż w polskim
    piekiełku.

    Zdanie podtrzymuję. Przez takich osobników nieszanujących ludzi na elementarnym
    poziomie wszystko się dezawuuje. Potem, żeby do nich dotarło trzeba napisać na
    takim samym poziomie jaki oni prezentują. Za kilka miesięcy robię maturę i tyle
    mnie widzieliście w kraju, gdzie dożywotni przedstawiciele 3. władzy wypowiadają
    się podobnie jak chłystki na piwie i gorzej niż nawet politycy. Jakoś nawet nie
    łudzę się, że w sprawach służbowych przedstawiają wyższy poziom moralny.