    From: "PabloGT" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co ZROBIC by poslow bylo 200-300 mniej?
    Date: Fri, 14 Sep 2007 00:20:03 +0200

    Użytkownik "Darek." <t...@n...nie.ma> napisał w wiadomości
    news:fccci7$4hc$2@news.onet.pl...

    > Czyli szanse zerowe. Ale jestem całkowicie za pomyslodawca!!!

    Też sie tak nieraz zastanawiam ten dwuizbowy parlamanet niech bedzie ok bo
    jak jedni wymyslą bazdure drudzy mogą to poprawić.
    Ale niech beedzie jakas artmetyka np 200 osłow i 100 senatorów pozbywamy sie
    265 tych pierwszych
    majac na uwadze ze kazdy dzien dzialaslnosci pralamnetu kosztuje obywateli
    RP 1mln złotych to można liczyć na dużą redukcje tych kosztow

    PabloGT