    From: goldi <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cisza i plakietka
    Date: Sat, 8 Oct 2011 09:09:59 -0700 (PDT)

    wiadomościnews:j6pp5v$3hv$1@inews.gazeta.pl...

    > Cycki się ma i nie da rady jej wyrzucić na śmietnik,nazwę parti w lokalu
    > wyborczym sie eksponiuje, reklamuje, lub straszy..Dla mnie to jest
    > straszenie. Faszyści straszyli i eksponowali wszędzie swoje symbole, teraz
    > PIS pozorując pilnowanie [a kto ich będzie pilnował jeśli dostali dokładne
    > instrukcje jak się fałszuje wybory!?!] straszą wyborców i reklamują swoje
    > ugrupowanie biorące udział w wyborach! Ten sposób już poznałem z
    > dyktatorskich zapędów "jedynych słusznych ugrupowań"

    Poza tymi ludźmi są też członkowie komisji oraz mężowie zaufania
    innych partii. Jeśli wzajemnie patrzą sobie na ręce, to nic nie
    sfałszują.

    > Nie zgadzam się z istnieniem symboli partyjnych w loakalach wyborczych ! Nie
    > zgadzam się , aby "męzowie zaufania" mieli znaczek partyjny na klapie w
    > lokalu wyborczym !
    > Lokale wyborcze są bezpartyjne i wolne od agitacji! Każde pokazanie się z
    > napisem PIS traktuję jako zamach na moją wolność ..nawet jeśli mnie za to
    > zamkną będę tak głosił do upadłego...
    >
    > Psot

    W jaki sposób znaczek na klapie cudzego garnituru ogranicza Twoją
    wolność ? Przecież ten znaczek nie ma magicznej mocy i nie może
    sprawić, że zagłosujesz na PiS wbrew swej woli.