    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciezka sprawa
    Date: Mon, 18 Aug 2003 11:04:20 +0200

    Użytkownik Beast <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhp7g5$3ka$...@a...news.tpi.pl...
    > Nie wiem dokladnie jak to sie toczy, ale sprawa idzie juz od roku. Sad wie
    > tym co sie stalo z zeznan swiadkow i materialu dowodowego. Ja nie mam
    > pojecia o prawie, to nie moja dzialaka...

    to, że to nie Twoja dzialka to wiem:) pytales co by mozna by zrobic wiec by
    sie go pozbyc szybciej to podejsc go w tem sposob a postepowanie ,ktore jest
    w toku moze rowniez tym sposobem zmienic kierunek i szybciej sie zakonczyc

    ale mimo to wydaje mi sie ze zaszly
    > jakies uchybienia w dzialaniu prokuratury/sadu.

    niby jakie? trzeba mu udowodnic wine, nie znasz akt wiec nie wiesz jak sie
    tlumaczy z tego i jak zeznawali swiadkowie moze sa jakies niescislosci stad
    zwloka bo nie wierze ,ze jak beda mieli niezbite dowody nie postawia go w
    stan oskarzenia ...
    pytales o pomoc wiec ewentualna propozycja jesli oczywiscie facet chory
    psychicznie lub ponadto zglaszac kazde zagrazajace zachowanie do prokuratury
    czy policji

    Sandra