    From: "Laris" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ciekawa sytuacja w pracy - wazne i ciekawe :)
    Date: Fri, 18 Aug 2006 22:33:06 +0200

    news:pan.2006.08.18.20.06.43.696014@olgierd.wordpres
    s.com...

    > Napisałeś, że inna firma przejęła Twój dział. Teraz piszesz, że
    > nie. Zdecyduj się.

    Zacytuj ten fragment. Pomoge Ci.

    "Firma w ktorej pracowalem postanowila zredukowac caly jeden dzial, a
    mianowicie dzial sprzedazy. Dzial ten wykupila inna firma i dostalismy
    propozycje, zeby przejsc do nowej firmy na tych samych obowiaujacych
    zasadach co w starej."

    zredukowac = zwolnic pracownikow
    propozycja = proponowanie stanowiska w drugiej firmie, no bo w koncu
    zostalem bez pracy

    Mam stacje benzynowa. Nie idzie mi interes. Znalazlem goscia ktory zechcial
    kupic moj biznes. Fajnie mysle sobie. Zwalniam pracownikow. Tylko mi NIE MOW
    ze nie moge. Zwijam manatki. Moj nastepca dzwoni do zwolnionych pracownikow
    i proponuje im prace, nowe umowy. Tylko mi NIE MOW ze nie moze. Tak to sie
    odbylo u mnie.

    > Jeśli okaże się, że firma przejęła Twój dział a stosowany jest
    > myk, o jakim piszesz zakapuj wreszcie, że to jest klasyka - art. 23(1) kp.

    Dupa sie okaze! J.W.

    > Dostałeś złe papiery, firma się nie zna, Ty się nie znasz. Nie wiem
    > wobec tego o co Ci chodzi.

    Nie rozbrajaj mnie. Firma sie nie zna, prawnik firmy sie nie zna i co
    jeszcze. Moja stara firma to nie jest jakis kiosk ruchu tylko znana firma w
    branzy IT, z kancelaria prawnicza.

    > Idź do prawnika, zapłacisz to może zrozumiesz.

    Odpowiedz mi tylko na przykladzie stacji benzynowej, czy poprzedni
    wlasciciel nie moze zwolnic pracownikow, a nastepnie sprzedac swoj biznes?

    Laris