  • Data: 2008-11-03 12:59:58
    Temat: Re: Ciąża i WKU
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lis, 11:13, Jan Bartnik <b...@g...com> wrote:
    > Witam.
    >
    > Temat wałkowany wielokrotnie z różnych stron... ale chciałem do tego
    > podejść nieco inaczej. Sytuacja:
    >
    > Mąż i żona. Żona w ciąży, właśnie kończy studia medyczne. Mąż kończy
    > "zwykłe" studia. Jedno i drugie dostaje wezwanie do WKU. Żony odroczone do
    > porodu, męża do tego samego terminu (różne WKU). Pisma z prośbą o dalsze
    > odroczenie służby zostają zignorowane, a recydywiści siłą "zaciągnięci" do
    > wojska w celu odbycia obowiązkowej służby. Po wyjściu z wojska obydwoje
    > trafiają do więzienia za niedopełnienie obowiązków rodzicielskich.

> [...]

    Nie jest, nie wiem czy to wewnetrzne przepisy wojskowe czy ustawa ale
    nie powoluja czlonkow rodziny w jednym czasie.
    Co znaczy "wlasnie konczy"? W rozporzadzeniu ministra obrony sa podane
    daty w ktorych powoluje sie absolwentow studiow wyzszych.
    Dlaczego maz i zona maja rozne WKU?
    Co znaczy "zignorowane" w pismach z prosba o odroczenie?