  • Data: 2003-06-27 15:50:36
    Temat: Re: Chcš mnie oszukać z urlopem, czy takie mamy prawo????
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Fri, 27 Jun 2003 00:10:00 +0200, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> zakodował:

    >Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał w wiadomości
    >nie

    Czyli myliłeś się twierdząc "Nieprawda! Pracodawca ma rację."??

    >nie rozumiem

    Czego nie rozumiesz??
    I pomimo tego, że nie rozumiesz tego stwierdzenia, to je popierasz??

    >nie

    Czyli myliłeś się twierdząc "Nieprawda! Pracodawca ma rację."??

    >31 sierpnia mija dopiero okres roku, więc dopiero następnego dnia
    >przysługiwać będzie urlop.

    Nie następnego dnia, tylko dokładnie 31 sierpnia. Skoro tego dnia
    upływa rok pracy to tego dnia nabywasz prawo do urlopu u tego
    pracodawcy, u którego kończysz rok pracy.

    >Nieprawda. 14 powinien wynosić urlop o ile przysługuje tyle dni. Podstawę
    >prawną proszę, jeśli nadal uważasz inaczej.

    Oczywiście KP:
    Art. 162. Na wniosek pracownika urlop może być podzielony na czę?ci. W
    takim jednak przypadku co najmniej jedna czę?ć wypoczynku powinna
    trwać nie mniej niż 14 kolejnych dni kalendarzowych.

    10 dni urlopu to przynajmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych, więc
    nie ma problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775