  • Data: 2006-07-29 22:49:08
    Temat: Re: Chałas
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    mag32 napisał(a):
    > Czy istnieją jakieś sposoby wmiarę sensownego załatwienia tej
    > sprawy raz na zawsze
    Cicho być i tyle - najszybszy sposób . Ja mam podobny problem , jak
    sąsiad tego baru - tylko koło mnie pseudo-agroturystyka ... Grille ,
    pijatyki , ogniska zakrapiane , kolumny na pełną moc . Każdy ma
    prawo do spokojnego snu , więc nie szukaj poparcia dla istnienia baru
    , którego okna na pewno są szeroko otwarte w te upały i hałas ( nie
    "chałas" ) w typie "umfa-umfa" nie pozwala spać normalnym ludziom ,
    którzy cały dzień ciężko pracują ... Tutaj nie znajdziesz
    zrozumienia dla Twojej Koleżanki . Źle wybrała miejsce na bar i tyle
    .