eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCdn. Reklamacja z ustawy, a terminy › Re: Cdn. Reklamacja z ustawy, a terminy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cdn. Reklamacja z ustawy, a terminy
    Date: Thu, 6 Nov 2008 08:20:21 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 28
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <5...@z...router>
    References: <genarp$i00$1@atlantis.news.neostrada.pl> <genb79$hf4$1@inews.gazeta.pl>
    <genm27$779$1@nemesis.news.neostrada.pl> <1...@z...router>
    <ges9u4$5b6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm117.omega169.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1225931404 7198 218.186.169.117 (6 Nov 2008 00:30:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Nov 2008 00:30:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:562346
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 05.11.2008 Jacko <j...@s...pl> napisał/a:
    > Wiesz ja nie miałem za dużo z reklamacjami wspólnego. Poszedłem do sklepu z
    > moim pismem w którym dokładnie opisałem na jaką ustawę( o szczególnych....
    > ;) ) się powołuję czego żądam i opisałem co się stało, również zabrałem

    Dobrze. Rób tak nadal :)

    > drugą kopię żeby mi potwierdzili odbiór jak chociażby w urzędzie jak się
    > oddaje jakieś pismo w kancelarii. Ale Pani mi powiedziała, że ona musi swoje
    > napisać no i też tak napisała, a moje pismo to może podłączyć i mi nie
    > pokwituje odbioru no i co mam zrobić? Przecież kłócił się z nią nie będę bo

    Są dwie możliwości: posłać wszystko pocztą (za PO) lub miec np. świadka.
    Nie jestem pewien, czy sprzedawca ma obowiązek potwierdzenia na kopii.
    Wydaje sie, że nie. A jeśli w ogóle odmawiałby przyjęcia reklamacji z tyt.
    niezgodności, to jest też trzecia opcja - powiadomić Inspekcję Handlową.
    Najlepiej juz ze sklepu. Bywa że czyni cuda.

    > ona i tak ma mnie w poważaniu. Tak samo jak i kierowniczka która była w
    > sklepie za drugim razem. Zadzwoniłem do rzecznika powiedział, że mam napisać
    > do siedziby firmy podłączyć do pisma dotychczasową korespondencje i czekać
    > na odpowiedź, jakby w tym czasie naprawili radio to go nie odbierać bo
    > przecież nie takie były moje żądania.

    Zgadza się.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1