  • Data: 2008-01-27 18:43:47
    Temat: Re: CYFRA+ WYŁUDZA PIENIĄDZE!!!!!!!
    Od: osobnik głupi jak stodoła <"du|a fujara"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Big Jack napisał(a):
    > W wiadomości:
    .news.tpi.pl

    > zmartwię cie głupcze. ani z mamusią, ani z tatusiem, ani rodziną bliższą
    > i dalszą. nawet nie ze znajomymi.

    > ten prymityw i w dodatku analfabeta to domyślam się, że o sobie piszesz.

    > ląduj w KF krzyżówko skunksa i świni
    > dożywotni PLONK

    odpowiem

    nawet nie temu debilowi tylko innym czytajacym

    obecnie ta banda podlega własnym prawom wewnetrznym .
    jest toto zamknieta korporacja, dobierajaca nowych członków podobnie jak
    mafia
    taka zdegenerowana struktura ma tylko jeden cel, którym jest kasa i
    tylko kasa.
    dodatkowo w takiej zdegenerowanej grupie zawodowej , w której rządzi
    kumoterstwo i nepotyzm mozna sie doszukiwac braku norm moralnych.
    Jak wiadomo monopol to drozyzna,, spadek jakości towarów (w tym wypadku)
    mizerota kompetencji.
    Toz to jest banda tłumoków i palantów w wiekszosci.
    Istnieje oczywiscie jakaś tam grupa osób, która w jakis przedziwny
    sposób weszła w miare uczciwie w ten system, ale jest to kroleka w
    oceanie niekompetencji, bylejakości i drożyzny.
    Najciekawsze że ten osobnik potrafił odpowiedziec na post ale nie wniósł
    nic nowego do dyskusji czyli znizył sie do poziomu osobnika głupiego jak
    stodoła.
    ot normalny prymityw nie majacy zadnych argumentów poza inwektywami nie
    popartymi niczym dosłownie.
    moje posty mają jakiś sens , odpowiedź tego dziada nie wnosi nic, ale to
    nic.
    normalnie czy moje domniemanie o kazirodczosci i demoralizacji grupy nie
    jest dość udowodnione.

    ten prymityw w gruncie rzeczy powinien byc dumny , bo choroba
    degeneracji to przywilej cesarzy którzy dupczyli sie zupełnie podobnie
    jak w tejże grupie zawodowej tak że w wyniku degeneracji w wielu
    pokoleniach uwidaczniały sie wady .
    Tak było np w rodzinie cesarskiej w austrii.