    From: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CYFRA+] Czy umowa może PRZECZYĆ LOGICE ???
    Date: Wed, 30 Jan 2008 18:33:06 +0000 (UTC)

    Seryozha <S...@o...onet.eu> napisal:
    > Olgierd wrote:
    > > Już Ci powiedzieli, żebyś się uspokoił.
    > zupełnie jak UB/SB...

    Nie obrazaj Olgierda, bo dobrze ci radzi :)
    Zjedz troche czekoladki, magnezu tam pod dostatkiem i lepszy
    od naparu z melisy :D

    > proszę mówić na temat a nie o psychologii!

    To nie krzycz. Tu nie ma dealera Cyfry. Za chwile nikt
    cie nie bedzie sluchal. Przypomnij sobie, co ci napisalem
    o kolejnosci dzialan. Pierwszy punkt juz odfajkowales, czyli
    przeczytales ze zrozumieniem. Okazalo sie, ze w umowie jest
    rzeczony punkt o chamskim (i tu sie zgodze) naciaganiu klienta
    na dodatkowy kwartal placenia, ktory to punkt przeoczyles.
    Niestety, w swietle obecnych regulacji jest legalne. Spojrz n
    a sugerowany przeze mnie punkt nastepny, czyli kontakt z UOKiK.
    Tylko ich nie zakrzycz w pierwszym spotkaniu ;)

    > bo jak o psychologii to ta umowa jest tak sformułowana, żeby z 90%
    > prawdopodbieństwem (psychologicznym) klient się "dał złapać",

    Marketing jest jak wojna psychologiczna. Ty jestes zwierzyna.
    Czasem regulacje prawne ograniczaja dozwolone uzbrojenie
    i zabraniaja niektorych wnykow.

    > żeby nie dał rady DOCZYTAĆ drobnym druczkiem na 30-stej stronie o
    > niewygodnym dla niego "warunku" umowy

    A wydawaloby sie, ze po 18 latach cwiczenia praktycznego i dzikiego
    kapitalizmu ludzie juz nauczyli sie czytac ze *szczegolna* uwaga
    wlasnie te fragmenty pisane drobna czcionka.

    > (który mógłby sprawić, że 60% ludzi zrezygnowałoby),

    Nie zrezygnowaloby, tylko wstawiloby to kapownika lub na kalendarz
    mazakiem wpis, aby ruszyc cztery litery i wypowiedziec umowe.
    Pociesze cie: ja tez umoczylem sie w dodatkowe placenie TP-sie
    poltora miesiaca pelnej odplatnosci za neostrade. Tez mnie szlag
    trafial. I tez nic nie moglem zrobic.

    > żeby PRZEGAPIŁ dzień w którym TYLKO wtedy może zrezygnować z umowy
    > SKUTECZNIE, i wreszcie żeby na tych 90% Z-A-R-O-B-I-Ć !!!

    Marketing, marketing, marke...

    > Problem tylko w tym, że w cywilizowanym kraju z takiego działania powinien
    > ucierpieć wizerunek firmy co powinno się okazać dalece nieopłacalne

    Nikt ci nie broni go obsobaczac w dowolny legalny sposob, a w szczegolnosci
    poprzez opisywanie swojej sytuacji na newsach (co niniejszym czynisz),
    na roznych forach, wrzuceniu tematu gazetom itd.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek