eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy? › Re: [CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?
    From: ": jaro" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.grafika,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [CROSS-POST] Rozdają Corela X3 - czy mogę odkupić do firmy?
    Date: Mon, 25 Oct 2010 07:17:14 +0200

    Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:ia1k2u$ejj$1@inews.gazeta.pl...
    > Przeglądając ostatnio Allegro zauważyłem, że pojawiły się ogłoszenia
    > sprzedaży tanich, nowych Coreli X3, dokładanych jakoby do laptopów. Tutaj
    > np. koleś napisał:
    > "DO SPRZEDANIA COREL DRAW GRAPHICS SUITE X3 PL.
    > PROGRAM FABRYCZNIE NOWY, ZAFOLIOWANY, NIEZAREJESTROWANY.
    > LICENCJA DO UŻYTKU KOMERCYJNEGO ORAZ DOMOWEGO."
    > http://allegro.pl/corel-draw-graphics-suite-x3-pl-ko
    mercyjny-bcm-i1284207449.html

    > Na kilometr śmierdzi mi to oeemem, ale może się mylę i coś takiego można
    > legalnie używać w firmie? Niestety nikt nie pochwalił się licencją ;)

    Z tego co widzę, to z programem/płytą wszystko w porządku i jesli pisze, że
    do użytku komercyjnego, to tak jest.
    Natomiast nie wiem, jak to jest w przypadku dolożenia do laptopa - IMO
    powinien byc zapis w licencji o NIEODSPRZEDAWANIU gratisu dodanego do
    laptopa - to pasuje sprawdzić u Sprzedawcy.
    Ale sam program powinien byc komercyjny - ja ostatnio kupilem własnie wersję
    tzw. SE - tylko płytka instalacyjna bez pudełka, fontów, clipartów itp -
    wersja komercyjna za ok. 700 zł :P
    --
    jaro.