  • Data: 2010-08-11 07:59:07
    Temat: Re: [CROSS POST] Kino 3D
    Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał: >>> Tak. Psychicznego. Ale tylko twojego, więc nie ma
    różnicy.

    > Ja? Ani razu. Ale ciebie tak skopało, że nawet czytać już niezbyt
    > umiesz. Wyraźnie napisałem, że szkodzi tylko tobie. Ale tobie nawet
    > oddychanie szkodzi, więc przestań.

    Fe. Ale jesteś niewychowany. "Ty" piszesz z małej litery. Nieładnie, mamusia
    nie była by z Ciebie dumna ;)
    A gdzie napisałem, że masz kuku? Zapytałem tylko, ile razy byłeś na takim
    seansie, ale skoro zero... Czyli ta piana to tylko wścieklizna? ;)

    Pozdr.,

    Koziołek