  • Data: 2005-04-05 11:57:46
    Temat: Re: CNN ankieta: Czy Jan Paweł II powinien zostać ?więtym?
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-04-05 12:44 :
    > do dzisiaj jest wielu co wierzy w płaską ziemię i nikt ich nie przekona
    > a ostatnio dwóch świadków jehowy namiętnie próbowało mnie przekonać, że
    > genetyka i prawa fizyczne Einsteina to zwykłe oszustwo....

    Może za 100 lat będą się z nas śmiać: "A te głupki z XX wieku wierzyły,
    że nie da się lecieć szybciej niż światło, haha"?
    Człowiek nie posiadł pełni wiedzy i nie ma w tym nic złego ani dziwnego.
    Dziwne jest, że sprawa fundamentalna dla religii (czy piekło istnieje
    czy nie) jest ustalana przez głosowanie. Wystarczy sobie przypomnieć,
    jak wyglądało w Polsce referendum 3xTak.
    w.

    --
    Jezus mu odpowiedział: "Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju"

    Łk. 23:43