    From: mi <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CISZA A PLAKATY i ich zerwanie
    Date: Sun, 20 Jun 2010 13:50:46 +0200

    Liwiusz wrote:
    > "Gdyby wybory miały coś zmienić, już dawno zostałyby zakazane".

    Ta maksyma skłania do zastanowienia nad dzisiejszą tzw. demokracją, ale
    nie jest w pełni trafna.

    Dowodem, że autor tej maksymy podziela moje zdanie jest jego kandydatura
    w obecnych wyborach. :) Wybory mogą zmieniać wiele... choć częstokroć
    nie wprost. To po prostu instrument polityki, choć nie najważniejszy ani
    najlepszy.

    btw, mam zamiar na niego głosować w pierwszej turze. W drugiej turze na
    niego lub na przeciwnika Bronka ze stronnictwa zaborczego.

    mi