eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoC+ aneks telefoniczny, a rezygnacja z umowy na odległość - prośba o opinie › Re: C+ aneks telefoniczny, a rezygnacja z umowy na odległość - prośba o opinie
  • Data: 2009-11-19 22:11:26
    Temat: Re: C+ aneks telefoniczny, a rezygnacja z umowy na odległość - prośba o opinie
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:he4ch1$l89$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl> napisał w wiadomości
    >
    > powiedz, ze dzwoniles do rzecznika praw konsumentow i twierdzi co innego
    > :)

    póki co wysłałem zapytanie m.in do rzecznika i innych tego typu.
    UOKiK podziękował za zgłoszenie i wspomnieli coś o zainteresowaniu się
    sprawą, ale w charakterze ogólnym (nie zajmują się przypadkami pojedynczych
    osób) - więc pewnie to jakaś standardowa formułka

    jak coś sensownego odpiszą, topodzielę się tą informacją, ale jestem także
    ciekaw co sądzi na ten temat szanowne grono czytające tą grupę :)