  • Data: 2003-12-15 21:24:11
    Temat: Re: Bylem Spisany przez straz miejska
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:brkttt$mfs$1@news.onet.pl...

    > Chyba nie byles nigdy na zadnym posterunku policji. Ja bylem na kilku i
    > widzialem. Tam hardwarem jest NRDowska maszyna do pisania Erica lub
    Lucznik.
    > Czesto olówek.

    Lesio! Przyjmij na wiarę, że byłem na niejednym komisariacie policji.
    Wiem, że końcówki systemowe są na nielicznych. Ale to nie ma nic do
    rzeczy, bo dane nie są wprowadzane na komisariacie, tylko na stanowisku
    kierowania dyżurnego jednostki powiatowej. A tam już komputery są. Jeśli z
    jakiś powodów nie ma łączności radiowej ze stanowiskiem kierowania w
    chwili legitymowania albo chwilowo system jest nieczynny i danych
    wprowadzić nie można, to policjant sporządza taki mały karteluszek zwany
    "piotrusiem" i go przekazuje do wprowadzenia. Z tym że w praktyce, to
    wprowadzone zostają w zasadzie wszystkie sprawdzenia radiowe (dzieje się
    to automatycznie), natomiast nie mogę ręczyć, czy każdy policjant wypełni
    "piotrusia". Oceniam, że jakieś 50% to czyni.