  • Data: 2006-06-26 18:08:58
    Temat: Re: Bycie policjantem i przestrzeganie prawa
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):
    > Pierniczenie pierniczeniem... ale ja naprawde jestem za przywroceniem czegos
    > w stylu ormo... stworzeniem jakiejs spolecznej formy pracy na rzecz
    > bezpieczenstwa na drogach. Przy zastosowaniu odpowiednich warunkow (np.
    > tylko zawodowi kierowcy, brak prowizji od mandatow, koniecznosc odbycia
    > szczegolowego egzaminu z PoRD itd...). Gwarantuje, ze znalazloby sie sporo
    > chetnych, ktorzy wylapaliby debilow i wariatow drogowych.

    A nie przyszlo ci do glowy, ze tzw. spoleczenstwo ma swoj rozum?
    Pewne nieprzestrzeganie prawa, lub jego naginanie jest
    skutkiem....zakazow wlasnie.
    Trawnik, co cie moze zdziwic jest dla ludzi, a nie dla srajacych psow.
    Przynajmniej w krajach cywilizowanych.
    To kraj jest dla ludzi, aczkolwiek od lat staraja nam sie wmowic, ze
    jest odwrotnie.
    Reasumujac wyklad: pierdolony milicjant, ma mi POMAGAC zyc, a nie
    utrudniac, i spodzirac zza krzaka, czy dobrze skarpety nalozylem tym
    bardziej, ze JA mu place za, czesto, jego gowno warta prace.
    A jak jeszcze jakis smierdziel po godzinach bedzie lazil i marudzil to
    dostanie normalnie w ryja.
    Zrozumial?

    Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze w Policji sa i POLICJANCI, ktorych
    niniejszych prosze o niebranie do serca moich wywodow.

    MarcinJM
    gg: 978510 skype: marcin.jm