eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoButy jednorazowego użytku › Re: Buty jednorazowego użytku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Buty jednorazowego użytku
    Date: Fri, 12 Sep 2008 12:35:47 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <gadgpv$r1i$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gaai8k$iih$1@inews.gazeta.pl> <gaainj$lm0$1@inews.gazeta.pl>
    <gaaj2j$nmq$1@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <gaakmk$2f4$1@inews.gazeta.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <p...@r...org>
    Reply-To: k...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: adlv122.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1221215871 27698 79.185.25.122 (12 Sep 2008 10:37:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Sep 2008 10:37:51 +0000 (UTC)
    X-User: wistyna
    User-Agent: KNode/0.10.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:552998
    [ ukryj nagłówki ]

    Olgierd napisał(a):

    > Dnia Thu, 11 Sep 2008 20:48:52 +0000, Budzik napisał(a):
    >
    >>> Do sądu raczej nie pójdę, koszty dojazdów mogłyby przewyzszyć koszt
    >>> butów, mogę za to zachęcać klientów do zakupów w sklepie;-)
    >>
    >> ja tak kiedys zrobiłem. Zwrot pieniedzy dostałem po 20 minutach.
    >
    > I o to chodzi. Tak właśnie trzeba robić.

    Sprawa ma się tak. Sprzedawca twierdzi, ze jak klient głupi, i kupuje
    chińszczyznę za prawdziwe pieniądze, to sam jest sobie winien.
    Relamację odrzucono z powodu naturalnego zużycia obuwia i uszkodzeń
    mechanicznych, podpisał ją jakiś XY Specjalista do Spraw Obuwia i
    Reklamacji, nie wiadomo skąd i z czyjego upoważnienia - też moglabym
    sobie taka pieczątkę wyrobić. Obuwie oddałam sprzedawcy ponownie z
    tytułu niezgodności z umową, mam potwierdzenie; po uprzedniej wymianie
    uprzejmości ze sprzedawcą ;-) .
    Potem odwiedziłam Rzecznika Praw Konsumentów, który orzekł, że wszystkie
    prawie reklamacje obuwia są w ten sposób spławiane, ale po odwołaniu na
    ogoł rozpatrywane pozytywnie. W związku z moimi ruchami kazał czekać 14
    dni, a potem iść do niego, w przypadku negatywnego rozpatrzenia
    reklamacji, to on będzie dalej działał.
    Teraz, to ja już mam czas. A sprzedawczyni po raz pierwszy od wielu lat
    nie potraktowała mnie jak klienta, tylko jak kogoś, kto ma zapłacić i
    spi...ć.
    Sklepu nie omieszkam "rozreklamować" wśród znajomych.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1