eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBurmistrz Włoch Artur W. aresztowany na 3 miesiące › Re: Burmistrz Włoch Artur W. aresztowany na 3 miesiące [Jaki REALISTYCZNY wyrok może dostać?]
  • Data: 2019-11-01 13:21:44
    Temat: Re: Burmistrz Włoch Artur W. aresztowany na 3 miesiące [Jaki REALISTYCZNY wyrok może dostać?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    u2 <u...@o...pl> pisze:
    > ponoć nie zrzekł się funkcji bur-miszcza i będzie rządził z aresztu:))))))
    >
    > https://wpolityce.pl/kryminal/470926-nasz-temat-artu
    r-w-aresztowany-na-3-miesiace

    > NASZ TEMAT. Sąd nie miał wątpliwości w sprawie burmistrza Włoch. Artur
    > W. aresztowany na 3 miesiące!
    > [...]

    1) Za ile lat będzie pierwszy a potem prawomocny wyrok w "nie szybkiej" Polsce?
    2) Ilenaście miesięcy aresztu "ciężko podejrzany" o przyjęcie 200_000 PLN
    łapówki zaliczy pod zagwarantowanie wysokiego wyroku przyklepującego
    odsiedziany areszt? Ja pod zabezpieczenie przed mataczeniem _łatwo_
    mogę przełknąć 3 miesiące. Potem jest dla mnie jest to zabezpieczenie
    ślamazarności postępowania albo zagwarantowywanie skazania.
    3) Ktoś może podać przykłady PRAWOMOCNYCH wyroków dotyczących podobnych
    spraw dla oszacowania _realnie_ grożącej kary?
    4) Ile zajmuje prokuraturze przesłanie aktu oskarżenia do sądu a potem
    sądom skazanie?
    [ Ile winy za "ślamazarność" skazywania ponosi prokuratura a ile sądy?]

    --
    A. Filip