eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBudzet Polski wyda 42 mld zl w zwiazku z integracja, tj ok 1100 zl/ glowe Polaka › Re: Budzet Polski wyda 42 mld zl w zwiazku z integracja, tj ok 1100 zl/ glowe Polaka
  • Data: 2003-06-06 12:01:12
    Temat: Re: Budzet Polski wyda 42 mld zl w zwiazku z integracja, tj ok 1100 zl/ glowe Polaka
    Od: "tdew" <t...@w...spam.jest.zly.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ewcia" <m...@m...pl> wrote in message
    news:bbptig$gh5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > zgadzam się z Tobą Leszku. Jeszcze nie było referendum, a Szanowny Pan
    > Kołodko już wymyślił, jak załatać dziurkę (budżetową oczywiści:-) żeby
    > deficyt budżetowy sprostał unijnym wymaganiom. Chcecie dowodu? O, tutaj:

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030606/e
    konomia/ekonomia_a_1.html

    pani Ewo, proste pytanie, czy gdyby nie wejscie do UE bylibysmy krajem
    niskich podatkow, fachowych i uprzejmych urzednikow, przyjaznych ministrow
    finansow itp itd? Bo ja nie sadze, ja tylko uwazam ze swoja wlasna glupote
    zwalamy na kogos innego. Fiskalizm jest charakterystyczny dla krajow
    rzadzonych przez socjalistow a przede wszystkim dla krajow o spoleczenstwie
    tak myslacym czego najlepszym przykladem jest wlasnie Polska. I nic Unii do
    tego.

    Pzdr