  • Data: 2005-08-30 08:52:21
    Temat: Re: Brawurowa akcja SOK (przydlugie)
    Od: "Leszek" <l...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:df15pv$3ju$1@opal.icpnet.pl...

    > Uffff.....kolejny analfabeta funkcjonalny.

    Bardzo nam przyjemnie.

    > oznacza to, że w KAZDYM MIEJSCU innym niz droga jezeli ma miejsce >zagrozenie
    > bezpieczenstwa obowiazuje PoRD.

    Zagrożenie bezpieczeństwa musi być realne a nie potencjalne. Potencjalne
    istnieje zawsze i wszędzie wobec czego ustawodawca nie pisałby " również" a
    wręcz pominąłby ten zapis. Zanim napiszesz, łyk zimnej wody.
    Podsumowując, jest tak jak napisałem a interpretacje przepisów zostaw
    mądrzejszym od siebie.

    --
    Pozdr
    Leszek