  • Data: 2006-09-19 10:18:41
    Temat: Re: Bramki na linii kas w hipermarkecie
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    mr.all napisał(a):

    > Podaj definicje 'teren publiczny'.

    Może był to skrót myślowy, zapewne bardziej odpowiednie to: miejsce
    publiczne.

    > Wchodzac do muzeum zakladasz kapcie - zgodne z prawem, czy nie?
    > U siebie w domu plujesz na podloge, rzucasz przezuta gume na podloge? A w
    > markecie mozna, czy nie mozna?

    Nie do każdego muzeum trzeba wchodzić z kapciami, poza tym zakładanie
    kapci w muzeum ma na celu ochronę posadzki - zazwyczaj wiekowej/cennej.

    U siebie w domu mogę, w miejscu publicznym podpada to zapewne pod
    zaśmiecanie.

    pozdr

    Radek