    From: jaszczur <m...@c...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak wskazania komornikowi majątku dłuznika
    Date: 1 Mar 2005 21:29:05 GMT
    Sender: m...@o...pl@plug.atn.pl

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik g...@p...onet.pl pisze:

    > Mam wyrok z kl. wykonalności. Dłużnik - os. fizyczna. Baba wisi mi kasę, ale
    > nie mam żadnej informacji o jej majątku. Czy jak skieruję sprawę do komornika
    > bez podpowiedzenia mu o możliwościach ściągnięcia kasy to komornik zrobi coś w>
    temacie czy to oleje?
    Możesz napisać wniosek do komornika:
    "W związku z faktem, iż Wierzyciel nie posiada informacji na temat
    majątku Dłużnika wnoszę o skierowanie zapytania do ZUSu kto jest
    płatnikiem składek, ustalenie nieruchomości na terenie powiatu ......,
    skierowanie zapytania do CEPIKu, itp."
    Komornik wezwie Cie do uzupełnienia wniosku poprzez zapłatę zaliczki.
    Jak zapłacisz to komornik podejmie stosowne kroki o które wnosiłeś
    we wniosku egek.