  • Data: 2006-01-10 21:00:20
    Temat: Re: Brak wody z winy Gminy
    Od: ">Cezary<" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Agniecha" napisała:

    > A powinien być Regulamin dostarczania usług powinen być w gminie lub w
    > zakładzie zajmującym sie dostarczaniem tych usług i tam powinny być
    > obowiązki dostarczyciela usług. Jeśli nie ma jest to niezbyt zgodne z
    > prawem. Jeśli zajdzie taka potrzeba to wyszukam na ten temat art. w ustawie
    > i Ci podeśle.

    No to w takim razie to jest niezbyt zgodne ;-), ponieważ dowiedziałem się, że
    regulamin jest w trakcie tworzenia. Najwcześniej mogę mieć w niego wgląd w
    okolicy marca, ponieważ musi on jeszcze być zatwierdzony przez Radę Gminy. Tak,
    że dzięki za podpowiedź - była celna :-)
    Co do podania, to jedyne co wskórałem, to chyba to, że człowiek odpowiedzialny
    za zamieszanie zaczął mi się tłumaczyć i obiecywać, że postara się coś z tym
    zrobić. Ciekawe jak oni się na Gminie ostali do tej pory z takim bałaganem. A
    brak wody dalej doskwiera w ciągu dnia :-(

    --
    Pozdrawiam Cezary