    From: "Roman Rumpel" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Boisko szkolne
    Date: Wed, 8 Aug 2007 00:39:44 +0200

    news:f9ag2e$rok$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >. To zamknijmy parki

    A u mnie w mieście Uć to w zasadzie pozamykane są (przynajmniej te
    ładniejsze), a ze stary jestem, to pamietam z czytanych ksiażek, że drzewiej
    to zamykanie parków nie tylko w Łodzi powszechne bywało.
    A co do boiska, to ma mieszane uczucia, mieszkałem przez kilka lat przy
    szkolnym boisku, najpierw nieogrodzonym, potem ogrodzonym i probleme na
    nieogrodzonym nie są grajacy w piłkę, tylko imprezujący do później nocy
    kibice/balangowicze/whoever. Po ogrodzeniu boiska zancznie sie uspokoiło, a
    i szkła do aprzątania boiska było dużo mniej rano, zanim dzieci na WF
    wybiegały.
    Nie mówie, że wątkotwórca chce szkło tłuc, ja tylko taki związek ze swoich
    okien zaobserwowałem.

    > A do samego twórcy wątku. Spróbujcie problemem zainteresować któregoś z
    > radnych. Tylko taktownie i z sensem. Przekonać go, że zakaz jest
    > bezsensowny a w dodatku szkodliwy społecznie.
    A to jest druga strona medalu i pewnie jakis rozsądny kompromis dałoby się
    wypracowac, tylko czy nie jest takim kompromisem już ta godzina 18?

    Pozdrawiam
    RR