eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie dezinformacjiRe: Blokowanie dezinformacji [Centralne Biuro Zwalcza Cyberprzestępczości ujawniło swoje priorytety]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie dezinformacji [Centralne Biuro Zwalcza Cyberprzestępczości
    ujawniło swoje priorytety]
    Date: Wed, 25 Sep 2024 08:42:08 +0200

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    zymania-internauty-

> [...]
    > tu takie ryzyko, że ktoś może pod pozorem zwalczania fejków blokować
    > słuszną krytykę. To też nie jest najszczęśliwsze.
    >
    > Czy chodzi o ten wpis o uzbrojonych szabrownikach na środku artykułu
    > przytoczony? Bo tak zastanawiam się, na ile to utrudnia akcje
    > ratowniczą. Ja bym rozważał art. 66§1 kw. No bo takim wpisem mógł
    > wywołać podjęcie przez organa działań zmierzających do ujęcia tych
    > szabrowników, co jak rozumiem miejsca faktycznie nie miało. Sądzicie,
    > że ktoś takie głupoty wypisywane w internecie traktuje na tyle
    > poważnie, że może się bać? Czy o jakiś inny wpis chodzi.

    A ja gratuluje Centralnemu Biuru Zwalczania Cyberprzestępczości tego
    historycznego sukcesu z złapaniu groźnego cyber przestępcy zza siódmego
    serwera proxy. To musi być sukces dokładnie na miarę potrzeb i
    możliwości. Jak się tak traktuje ludzi (zatrzymanie na 48h) którzy nie
    maskują w inecie kim są i mają stały adres zamieszkania to lekcja nie
    pójdzie w las, ludzie zaczną się szerzej maskować rutynowo.
    Brawo panie Donaldzie!

    Okazjonalny błąd można wybaczyć. Uporczywe trwanie w błędzie jest
    niewybaczalne. Ja zmian na lepsze się nie spodziewam.

    --
    A. Filip